Masz wątpliwości dotyczące Konkursu? Prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Do Konkursu Uczestnicy zostają zaproszeni za pośrednictwem wiadomości e-mail z linkiem do strony
konkursowej
www.bezpiecznaflotazbp.pl.
Po pozytywnej rejestracji otrzymają Państwo e-mailowe potwierdzenie rejestracji, wraz z instrukcją logowania na stronie Konkursu. Od tego momentu stają się Państwo pełnoprawnym Uczestnikiem
Konkursu Bezpieczna Flota z bp.
W celu przyspieszenia i ułatwienia Państwu procesu rejestracji do Konkursu, podpowiadamy
numery Klienta (Authority Number), które Państwo reprezentują (Nr Klienta (Authority Number) 1, Nr Klienta (Authority Number) 2, itd.) – wystarczy podać swój aktualny
e-mail, a wszystkie Państwa firmy podstawią się automatycznie w formularzy rejestracji.
Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie przedsiębiorcy, tj. podmioty prowadzące działalność w
tym również pełnoletnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które korzystają z
kart paliwowych bp i naszych stacji paliw.
Więcej w Regulaminie Konkursu.
Wszyscy Uczestnicy lub Zespoły Uczestników Konkursu kwalifikowani są do jednej z sześciu grup,
w zależności od miesięcznej liczby litrów tankowanych paliwa na stacjach bp w Polsce lub profilu
działalności:
Należy skorzystać z zakładki „Zapomniałem hasła” znajdujące się pod polem do logowania. Instrukcja ustawienia nowego hasła zostanie automatycznie wysłana na podany przez Uczestnika w procesie rejestracji adres e-mail.
Każdy Uczestnik może sprawdzić liczbę posiadanych punktów za pośrednictwem Strony internetowej Konkursu („Moje Konto” widoczne po zalogowaniu). Dodatkowo Uczestnik będzie otrzymywał komunikaty SMS i/lub e-mail z aktualnym stanem konta punktowego.
W przypadku rezygnacji z udziału w Konkursie, Uczestnik powinien poinformować o tym fakcie Koordynatora wysyłając e-mail na adres kontakt@bezpiecznaflotazbp.pl.