FAQ

Masz wątpliwości dotyczące Konkursu? Prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Jak zarejestrować się do Konkursu „Bezpieczna Flota z bp”?

Do Konkursu Uczestnicy zostają zaproszeni za pośrednictwem wiadomości e-mail z linkiem do strony konkursowej www.bezpiecznaflotazbp.pl.

Po pozytywnej rejestracji otrzymają Państwo e-mailowe potwierdzenie rejestracji, wraz z instrukcją logowania na stronie Konkursu. Od tego momentu stają się Państwo pełnoprawnym Uczestnikiem Konkursu Bezpieczna Flota z bp.

W celu przyspieszenia i ułatwienia Państwu procesu rejestracji do Konkursu, podpowiadamy numery Klienta (Authority Number), które Państwo reprezentują (Nr Klienta (Authority Number) 1, Nr Klienta (Authority Number) 2, itd.) – wystarczy podać swój aktualny e-mail, a wszystkie Państwa firmy podstawią się automatycznie w formularzy rejestracji.

2. Kto może uczestniczyć w Konkursie „ Bezpieczna Flota z bp”?

Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie przedsiębiorcy, tj. podmioty prowadzące działalność w tym również pełnoletnie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które korzystają z kart paliwowych bp i naszych stacji paliw.

Więcej w Regulaminie Konkursu.

3. Do jakiej grupy przydzielić firmę?

Wszyscy Uczestnicy lub Zespoły Uczestników Konkursu kwalifikowani są do jednej z sześciu grup, w zależności od miesięcznej liczby litrów tankowanych paliwa na stacjach bp w Polsce lub profilu działalności:

  • Grupa A: Car&Van od 10.000 do 30.000 litrów paliwa bp miesięcznie
  • Grupa B: Car&Van od 30.000 do 70.000 litrów paliwa bp miesięcznie
  • Grupa C: Car&Van powyżej 70.000 litrów paliwa bp miesięcznie
  • Grupa D: Truck&Bus od 20.000 do 40.000 litrów paliwa bp miesięcznie
  • Grupa E: Truck&Bus od 40.000 do 100.000 litrów paliwa bp miesięcznie
  • Grupa F: Truck&Bus powyżej 100.000 litrów paliwa bp miesięcznie


W przypadku zgłoszenia Zespołu Uczestników Fleet Manager będzie zobowiązany do wyboru jednej Grupy dla Zespołu Uczestników. O tym, w której Grupie znajduje się Uczestnik lub Zespół Uczestników decyduje średnia miesięczna ilość zatankowanych litrów paliwa na stacjach bp w Polsce, z okresu 2 miesięcy poprzedzających datę rozpoczęcia konkursu tj. średnia liczba zatankowanych litrów paliwa z okresu luty-marzec 2024.

Więcej w Regulaminie Konkursu .

4. Zapomniałem hasła – co robić?

Należy skorzystać z zakładki „Zapomniałem hasła” znajdujące się pod polem do logowania. Instrukcja ustawienia nowego hasła zostanie automatycznie wysłana na podany przez Uczestnika w procesie rejestracji adres e-mail.

5. Jak sprawdzić stan posiadanych punktów?

Każdy Uczestnik może sprawdzić liczbę posiadanych punktów za pośrednictwem Strony internetowej Konkursu („Moje Konto” widoczne po zalogowaniu). Dodatkowo Uczestnik będzie otrzymywał komunikaty SMS i/lub e-mail z aktualnym stanem konta punktowego.

6. W jaki sposób można zrezygnować z udziału w Konkursie?

W przypadku rezygnacji z udziału w Konkursie, Uczestnik powinien poinformować o tym fakcie Koordynatora wysyłając e-mail na adres kontakt@bezpiecznaflotazbp.pl.